Om klubben / Priser

Prøv os – vi tilbyder en gratis prøvetime!

Rideskole priser

priser pr. måned (1/1 2023)

1t/uge 2t/uge 3t/uge
Barn elevhest 430,- 690,- 895,-
Voksen elevhest 450,- 730,- 935,-
Barn privat hest 360,- 575,- 750,-
Voksen privat hest 390,- 615,- 810,-

Kontakt os for at høre på hvilket hold, vi har plads til dig.

I Hundborg/Midtthy Rideklub holder vi kun ferielukket på helligdage, mellem jul og nytår samt i juli måned. Der er således undervisning i både efterårs- og vinterferien samt de 3 dage op til påske.

Brug af faciliteter

Opstaldere                                                                225,- pr. mdr.
Udefrakommende facilitetsbrugere (fast pris) 300,- pr. mdr.
Klippekort med 10 klip 400,-
Enkelt brug af faciliteter (medlemmer) 50,-
Enkelt brug af faciliteter (ikke medlemmer) 100,-

Brugere med fast pris eller klippekort skal være medlemmer af klubben.

Faciliter omfatter:
Ridehaller, skridt ruter på omkring liggende skovstier og udendørsbaner. Springmateriel undtaget, medmindre dette på forhånd er aftalt med Jens Søgaard. OBS: Ingen adgang i stalden for udefrakommende heste, uden forudgående aftale med Maibritt Christensen.

Medlemskontingent

Barn (aktiv/passiv pr. halvår) 175,-
Voksen (aktiv/passiv pr. halvår) 350,-

Part

Part pony/hest 1250,-

Opstaldning

6 gode grunde til, at du skal vælge at opstalde din pony/hest hos os:

• 2 ridehus på hver 20x40 hvoraf det ene næsten altid er ledigt for selv-træning. Undtaget: mandage 16.00-17.30, onsdage 17.30-19.00
  • Fantastisk beliggenhed lige i kanten af Nationalpark Thy og med Rideruten Thy lige i baghaven. Så der er alle muligheder for at ride på tur ud i naturen
  • Tilbud om undervisning i både dressur og springning ved exam. træner
  • Et godt sammenhold og et aktivt klubliv med masser af aktiviteter, eksempelvis trænings- D- og C-stævner, skovture, klubaftener, ridelejre mv.
  • Gode udendørs spring og dressur baner samt flere græs og sand folde (bemærk, brug af springmateriel og folde aftales på forhånd)
  • Luftefolde med ud/indluk i hverdage efter aftale. Som opstalder bliver du en del af vores turnus ordning ifht. weekend luftning.

Der er intet krav om, at du skal ride undervisning for at have din pony/hest opstaldet hos os – du skal blot være medlem af klubben.

Se Priser for opstaldning

Har du spørgsmål, så kontakt os!

Hundborg/Midtthy Rideklub | Egebaksandevej 3B, Faddersbøl, 7700 Thisted  | hundborgrideklub@gmail.com