Om klubben / Underviserne

Underviserne

Jens Søgaard i sadlen på eget opdræt, vallakken Jestis Argayle

Jens Søgaard er den daglige leder af HBR.

Han fungerer som underviser og handicaprideinstruktør. Jens har været tilknyttet klubben i mere end 40 år og er derfor nærmest synonym med HBR! Jens Søgaard er uddannet træner samt handicaprideinstruktør.

Udover sit job i HBR driver Jens Stutteri Jesti sammen med sin kone Kirstine. Stutteri Jesti avler primært Dansk Varmblod, men også Danske Sportsponyer.
Desuden fungerer Jens også som overdommer i Dansk Varmblod samt dommer i Dansk Sportsponyavl.

Dagmar Linnet sammen med Erik og Anisette

Maibritt F. Christensen er HBRs ridefysioterapeut og derudover varetager hun HBRs specielle hold for helt nybegyndere. Maibritt er selv aktiv rytter.

Hundborg/Midtthy Rideklub | Egebaksandevej 3B, Faddersbøl, 7700 Thisted  | hundborgrideklub@gmail.com